Sign by Dealighted - Black Friday Coupons

KrONi

Tuesday, August 11, 2009

LeLaKi MaSkULiN TaHuN iNi ...

:)) :)] ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( :-t b-( :-L x( =))

ish , korang kenal ke beliau nih ??? kalau tak kenal , mai cek nak habaq mai ... beliau ialah Vladimir Putin , bekas presiden Rusia ... skang presiden russia saper ??? mesti lh si Dmitri A. Medvedev ... korang kena amek tahu perkembangan dunia semasa , toksah dok jadi katak dalam gelas , katak dalam mangkuk kaca ke apa ... haha ... sebelum dia menjadi presiden Rusia dulu , beliau merupakan perisik KGB yang sangat2 licik dan menjadi orang kanan presiden masa tuh ( Boris Yeltsin ) ... Kehebatan dalam judo merupakan satu bonus buat dirinya ... kalau dah pernah jadi perisik KGB , memang lasak dan kental abes lah kan ... semasa beliau menjadi presiden Rusia , beliau memainkan peranan utama dalam menentukan hala tuju Rusia pada era kebangkitan kembali selepas era perang dingin .

Sebagai Perdana Menteri , beliau turut memikul tanggungjawab secara langsung untuk mendepani krisis ekonomi dan membawa Rusia keluar dari krisis yang dihadapi . Beliau juga turut mengepalai Rusia dalam mendepani USA yang menjadi kuasa besar dunia selepas perang dingin . Vladimir Putin juga telah memperlihatkan kesungguhan untuk menjadi kuasa besar dunia semula selepas mewujudkan kerjasama pertahanan dengan negara - negara bekas Kesatuan Soviet ( Kesatuan Soviet hancur 18 tahun lalu ) ... salah satu jasa Putin ialah menyuarakan bantahan terhadap USA yang mahu mengenakan tindakan ketenteraan terhadap Iran yang merupakan antara lima buah negara Lautan Caspian semasa menghadiri persidangan negara - negara Lautan Caspian ... Sejak kebelakangan ini , kita seringkali dipaparkan dengan perbezaan pendapat antara USA dan Rusia . Tetapi , kelantangan Rusia hanya boleh diperhatikan sahaja oleh USA dan mereka tidak mampu melakukan apa2 kerana Rusia umpama beruang yang mula bangkit .

Baru - baru ini , Vladimir Putin telah mengadakan percutian lasak ( beta pun mengidamkan percutian seperti ini sekali dalam seumur hidup beta ) ... Percutian ini berlokasi di Siberia ... aktiviti yang dilakukan semasa percutiannya ialah menunggang kuda , menangkap ikan , menembak , bertemu rakyat Siberia , berenang , mendaki bukit berbatu dan menyelam di Tasik Baikal menggunakan kapal selam Mir-1 ... saksikan gambar2 macho & maskulin beliau di bawah ...



beraksi dengan kuda kesayangannya ( dahsyat tol bercuti angkut kuda skali , berapa riban ler tuh bayar kargo kuda nih ??? huh )


jaga ko babi . aku nak tembak ko ... kasi virus 1 alam , tak gunaaa!!!


fuh , smart abes !!! macam indiana jones lah wei ... lebih macho dari si harrison ford tua tuh ... haha


macam mana erk nak main teng teng kat sini ??? siapa ada idea ???


aku dah lama tak mandi ... huhu ( ketul2 ko badan der , brand apa lah yerk jam tangan der tuh ??? macho habes pic yang nih )


ini baru kepak kayu . kalau kepak besi , aku guna tangan jerk ...


saya mahu memancing ikan bilis ... kekeke


Mahu menyelam ke dasar Tasik Baikal ( Tasik Terdalam di dunia ) menggunakan kapal selam ... sangat berani youuu !!!

Menyelam di Tasik Baikal selama 4 jam ... Mir-1 merupakan kapal selam mini yang digunakan pada tahun 2008 , mencatatkan satu rekod dunia iaitu penyelaman tasik paling dalam iaitu 1 680 meter ( dalamnya , masyaAllah! ) ... tapi Putin selam sampai 1 400 meter jerk ( still deep ) ... memang macho lah kan kan kan ???
Obama nak tiru ??? Najib tak mau buat kew ??? kalau nak buat , tahun depan boleh tak sebab nanti hati beta berbelah bagi nak pilih saper paling maskulin ... hoho

P/S : muka Putin masa pakai formal adalah sangat tegas dan garang tapi senyap dan pendiam ... that's my personal oipnion ... saper nak tambah , boleh jerk ... dah lah kurang ensem bila beliau pakai formal nih ... huhu

9 comments:

Jard The Great said...

lelaki tu sihat.. panjang umur die nnt.. ehehe

ZARA 札拉 said...

dia memang kacak!

woot!

wei~

lama menghilang?

ke mana wes?

aku wat contest~

meh join~

http://shafaza-zara.blogspot.com/2009/08/untuk-pencinta-dunia-sebelah-zara-edisi.html

ghost_MaR said...

jard the great ...
sihat tang mn tuh ???
haha

zara ...
sorry sbb dh lm x b'tenggek kt blog ko ... ak bz wallaweyh ... huhu ... nih br nk jengah blog ko

░♥si lampu neon♥░ said...

Vladimir Putin !!! i lap youu you taff la beb..i nak ikut u pegi bercutiii nakk nakkk!

ghost_MaR said...

neo ... curang tol ko nih ... dulu ckp badan ubey senget tuh taff ... skang ckp hero ak lak taff ... hahaha

unwanted said...

jalan rumah berhantu jap la..:).

>>*OFF TOPIC.<<
Salam kunjungan.
Terima kasih kerana menjadi salah seorang follower blog http://unwanted86.blogspot.com..:)

ghost_MaR said...

unwanted ... sudah sekian lm ak jd follower , br skang ko nk bg kata2 aluan ... hahahaha ... blog ko best , tuh yg rmi follower tuh ...

░♥si lampu neon♥░ said...

alaa ko jeles la tuh hahahaha taff weh hahaha

bina badan said...

Dapatkan panduan bina otot badan bagi lelaki supaya anda lebih tough dan macho....