Sign by Dealighted - Black Friday Coupons

KrONi

Monday, June 1, 2009

LePaS GeRaM ...

:)) :)] ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( :-t b-( :-L x( =))

amaran : salinan ini tidak ditapis langsung , menggunakan bahasa SMS , beta hanya tukar ID jerk ...

sesi berkongsi perasaan & pengetahuan bersama sahabat yang dikenali melalui blog , selalu YM ( chat melalui Yahoo Massenger ) tapi tak pernah berjumpa ...

aku (1/6/2009 8:37:02 PM): salam
aku (1/6/2009 8:37:06 PM): neo
aku (1/6/2009 8:37:13 PM): atok dh ok skit ker??
neo (1/6/2009 8:38:06 PM): salam
neo (1/6/2009 8:38:10 PM): hye
neo (1/6/2009 8:38:14 PM): atuk aku
neo (1/6/2009 8:38:50 PM): erm
neo (1/6/2009 8:38:50 PM): arini sihat sikit.
neo (1/6/2009 8:38:50 PM): baru baik demam
neo (1/6/2009 8:38:51 PM): tapi keadaan biasa la
neo (1/6/2009 8:38:51 PM): kejap ok and tak ok
neo (1/6/2009 8:38:51 PM): doakan yang terbaik untuk atuk i k..
neo (1/6/2009 8:38:58 PM): semoga cepat sembuh
aku (1/6/2009 8:39:13 PM): insya-allah
neo (1/6/2009 8:39:22 PM): 我在講你有沒有在聽啦~~你沒在聽嘛
aku (1/6/2009 8:39:27 PM): ak br donlod browser br
aku (1/6/2009 8:39:32 PM): pki k-meleon
aku (1/6/2009 8:39:35 PM): ehehe
aku (1/6/2009 8:39:50 PM): tp rs cm flock lg best
aku (1/6/2009 8:39:58 PM): k
aku (1/6/2009 8:40:02 PM): rehat2 eyh
neo (1/6/2009 8:40:22 PM): eh
neo (1/6/2009 8:40:22 PM): ok ke?
aku (1/6/2009 8:40:47 PM): saper yg rajin guna utube , k-meleon paling ok lh
neo (1/6/2009 8:40:53 PM): oit
neo (1/6/2009 8:40:53 PM): aku semenjak fomat laptop ni
neo (1/6/2009 8:40:53 PM): da tak pakai flock
neo (1/6/2009 8:40:53 PM): pakai IE and morzila je
neo (1/6/2009 8:40:59 PM): oo yeke
neo (1/6/2009 8:41:06 PM): cam pelek je bunyik nye
neo (1/6/2009 8:41:10 PM): cam alien
aku (1/6/2009 8:41:22 PM): icon der paler kekura
aku (1/6/2009 8:41:25 PM): cumel
aku (1/6/2009 8:41:28 PM): huhu
aku (1/6/2009 8:41:45 PM): ad 1 browser yg laju
aku (1/6/2009 8:41:51 PM): hitam jerk sumer
aku (1/6/2009 8:41:56 PM): ak tgh igt nm der
neo (1/6/2009 8:42:10 PM): ko ni
neo (1/6/2009 8:42:12 PM): suke itam2 kan
neo (1/6/2009 8:42:19 PM): mentang2 la aku itam hahahaha
aku (1/6/2009 8:43:06 PM): mn ad
aku (1/6/2009 8:43:11 PM): ak mmg suka itam
aku (1/6/2009 8:43:29 PM): klu beli baju , kasut & suor , mmg ak akn amek colour tuh
aku (1/6/2009 8:43:47 PM): klu mood baik , br ak amek colour lain
neo (1/6/2009 8:47:04 PM): lol
neo (1/6/2009 8:47:04 PM): hahaha
aku (1/6/2009 8:47:44 PM): haaa ... ak igt dh
aku (1/6/2009 8:47:52 PM): nm browser tuh , opera ...
aku (1/6/2009 8:47:59 PM): yg tuh laju s'mcm
aku (1/6/2009 8:48:36 PM): history der leh priview gitu web page yg kita g
neo (1/6/2009 8:51:13 PM): ooo opera
neo (1/6/2009 8:51:13 PM): aku penah gune gak
neo (1/6/2009 8:51:13 PM): mane ade itam la
neo (1/6/2009 8:51:13 PM): putih kot
neo (1/6/2009 8:51:13 PM): die macam tumbnail kan?
neo (1/6/2009 8:51:13 PM): cantik gak tu
aku (1/6/2009 8:51:44 PM): ntah , ak donlod kt kwn ak , itam + merah jerk
aku (1/6/2009 8:52:06 PM): thumbnail tuh , google chrome kot

selepas itu , kawan yang dianggap seperti adik pula online . kami rapat semasa tahun 2005 . persahabatan kami pernah ditentang oleh ibu bapa beliau tetapi persahabatan kami berlarutan melalui e-mail & YM ... Setelah beta menduduki STPM , baru berani nak jumpa mak beliau . Setelah beliau masuk ke pusat asasi UIA & beta pula di UiTM , kami renggang sedikit ... tapi beta meletakkan gambar beliau di desktop semenjak beta memiliki Aswad sehingga bulan lepas sebagai pengubat rindu kepada beliau .

beta tegur beliau ... ikuti sesi ini ...

aku (1/6/2009 8:55:16 PM): a'kum eka
aku (1/6/2009 8:55:21 PM): siyes rindu
aku (1/6/2009 8:55:26 PM): ad kt mn nih??
dia (1/6/2009 8:56:15 PM): uia
dia (1/6/2009 8:56:15 PM): asal
dia (1/6/2009 8:56:15 PM): gbo spe tu
dia (1/6/2009 8:56:22 PM): somi ka
aku (1/6/2009 8:56:36 PM): alorh
aku (1/6/2009 8:56:46 PM): klu ko kt umah , nk g umah ko
aku (1/6/2009 8:56:59 PM): pic scandal
aku (1/6/2009 8:57:00 PM): hehe
aku (1/6/2009 8:57:06 PM): per cer??
dia (1/6/2009 8:57:12 PM): wtpe
dia (1/6/2009 8:57:12 PM): xpayah la
dia (1/6/2009 8:57:34 PM): cte pe
aku (1/6/2009 8:57:40 PM): yer lh
aku (1/6/2009 8:57:46 PM): p'kembangan t'br
aku (1/6/2009 8:57:57 PM): lm dh x dgr citer ko
aku (1/6/2009 8:58:08 PM): ak nk tepon , krdt terhad
dia (1/6/2009 8:58:11 PM): xde pe
dia (1/6/2009 8:58:11 PM): pon
aku (1/6/2009 8:58:38 PM): ri tuh ckp nk g jeddah , g x??
dia (1/6/2009 8:59:14 PM): xpayah
dia (1/6/2009 8:59:14 PM): kol
dia (1/6/2009 8:59:14 PM): xpayah msg ka
dia (1/6/2009 8:59:14 PM): k..
dia (1/6/2009 8:59:14 PM): aku pon mls.
dia (1/6/2009 8:59:14 PM): sape kwn2 aku msg
dia (1/6/2009 8:59:14 PM): aku marah
dia (1/6/2009 8:59:16 PM): sbb nye
dia (1/6/2009 8:59:16 PM): aku mls
aku (1/6/2009 9:00:03 PM): per nih??
aku (1/6/2009 9:00:13 PM): majok ker apa
dia (1/6/2009 9:01:04 PM): bila
dia (1/6/2009 9:01:04 PM): lak
dia (1/6/2009 9:01:04 PM): g
dia (1/6/2009 9:01:12 PM): jedah
dia (1/6/2009 9:01:12 PM): pandai2
dia (1/6/2009 9:01:12 PM): wtt cte
aku (1/6/2009 9:01:56 PM): ko sndr yg ckp bln 3 ad program p'tukaran pelajar ke jeddah
dia (1/6/2009 9:02:27 PM): eeii
dia (1/6/2009 9:02:27 PM): pandai2
dia (1/6/2009 9:02:27 PM): je
dia (1/6/2009 9:02:50 PM): dah la kate 3bulan sgt merepek
aku (1/6/2009 9:03:22 PM): i don't know
aku (1/6/2009 9:03:27 PM): u said that
dia (1/6/2009 9:03:27 PM): aku kate g mekah
dia (1/6/2009 9:03:27 PM): bkn jeddah
dia (1/6/2009 9:03:27 PM):
aku (1/6/2009 9:03:43 PM): mekah pn mekah lh
aku (1/6/2009 9:03:50 PM): dh pergi ke x??
dia (1/6/2009 9:04:16 PM): blom la
aku (1/6/2009 9:04:39 PM): owh
aku (1/6/2009 9:04:49 PM): bkn pergi bln 3 erk??
aku (1/6/2009 9:04:54 PM): postponed kew??
dia (1/6/2009 9:05:08 PM): insyallah
aku (1/6/2009 9:05:42 PM): bila eka g sana??
dia (1/6/2009 9:06:02 PM): bila2
dia (1/6/2009 9:06:02 PM): di mana jua
aku (1/6/2009 9:07:21 PM): any something wrong that i've done 2 u??
dia (1/6/2009 9:08:00 PM): nothing
aku (1/6/2009 9:08:09 PM): just say that
aku (1/6/2009 9:08:28 PM): x payah nk b'lakon
dia (1/6/2009 9:08:38 PM): just dont like anyone to ask me a lot.
dia (1/6/2009 9:08:55 PM): acting 4 what
aku (1/6/2009 9:08:58 PM): owh...so ko citer r
aku (1/6/2009 9:09:05 PM): x yah r ak nk tanya2
dia (1/6/2009 9:09:34 PM): if there is a reason then i"ll
aku (1/6/2009 9:11:12 PM): what the hell @#$%^&$%^&
aku (1/6/2009 9:11:42 PM): nih kali ke-3 kot ko kerek gini dgn ak
aku (1/6/2009 9:12:22 PM): klu ak ad wat salah , ampon kn
aku (1/6/2009 9:12:27 PM): ak x der mood
aku (1/6/2009 9:12:29 PM): salam
dia (1/6/2009 9:13:11 PM): sape yg kacau ko..aku ke ko.ehh,,pk sndri la.nk crik gdo lak.klo org dah xsuke ape ko leh buat.just let it go je la.

ayat2 yang akhir tuh membuatkan beta terfikir banyak kali sampai beta berkeputusan "dulik kan , tak nak kawan sudah . Ramai lagi yang aku leh wat kawan ." ayat der yang last tuh nampak macam beta yang terhegeh2 nak berkawan dengannya . baru beta tahu cara untuk mengahargai sahabat yang pernah berkongsi susah senang ialah dengan mengignore kawan tersebut ... kepada si dia , beta tak tahu der nak main2 atau apa , tapi biarlah beta seorang jer yang kena . jangan buat dah dekat orang lain . Malam nih ko wat silap dekat beta , sebelom tido kang beta dah maafkan ... beta seorang yang berterus terang apabila perkara yang beta tak suka berlaku sebanyak 3x ... serahkan pada Yang Esa "persahabatan" kami ini ...

Dibuang begini buat beta benci untuk berkawan dengan perempuan . asyik SENTAAAP jerk ... alergiklah dengan minah sentap nih ... kebanyakan rakan2 beta gila2 ... tengok oranglah kan ... jujurnya , berkawan dengan lelaki lebih senang sebab mereka pelupa ( tak pandai main ungkit2 , nak men tolong2 pon ikhlas jerk rasa ) , jujur ( cakap lepas tanpa sorok2 ) , lasak ( kuat , maskulin , gagah & tidak merengek ) & kurang merajuk ( beta pun tak suka main pujuk2 ) ... tapi , beta senang melupakan kawan lelaki itu apabila membesar sebaliknya rakan perempuan itu lebih diingati kerana jumlahnya yang agak terhad . hehe ... macam2 kerenah kawan yang beta jumpa kat dunia nih ...

tetiba , ayat2 manis dari hamba Allah sebaik sahaja beta selesai chat dengan DIA ... kata mak, KAWAN tu ibarat lebah, habis madu sepah dibuang....... kata abah, KAWAN tu umpama bunga ros, dipandang cantik dipegang sakit..... kata atuk, KAWAN tu seperti air terus mengalir..... kata nenek, KAWAN tu bak bulan dipuja dan disanjung tp nun jauh di sana.... kate sedare, kawan tu mcm makanan, kawan makan kawan!! kata abang, KAWAN tu seperti lembu mengikut saje ape dikata........ kata kakak, KAWAN tu tak ubah macam durian bau je busuk tp sedap dimakan.... kata adik, KAWAN tu macam biskut sekejap ade sekejap takde....... kata aku, kawan tu tak kisahlah camner.. walaupun dia IBARAT LEBAH, UMPAMA BUNGA ROS, SEPERTI AIR, BAK BULAN, SEPERTI LEMBU, TAK UBAH MACAM DURIAN & MACAM BISKUT!!! dia tetap kawan... tau tak sebab ape??? sekali aku dah kawan ngan dia selamanye dia ttp kawan aku...

nih backround baru desktop beta ... cun kan kan kan??? senang jerk hati tengoknya ... huhuhu


P/S : beta ada gak chat sama itu Nadzrah , lilo & ubey ...huhu

No comments: