Sign by Dealighted - Black Friday Coupons

KrONi

Wednesday, April 22, 2009

HoUsEmAtE

:)) :)] ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( :-t b-( :-L x( =))

Gawat betul nak cari housemate sekarang ... kalau ain & fifah x kena pindah , mesti x jadi macam nih ... tak tahu lah apa dah jadi kan , kami bakal menerima 3 orang baru pada semester hadapan jika dapat menduduki kolej ... 1 rumah 8 orang ... pandai2 lah nak cari housemate ... dengar jugak gosip yang pihak kolej akan aturkan housemate bagi setiap rumah tapi takkan ler kot ... entah2 nanti ada mogok bantah ... huhu ... sekarang beta mahu flashback pasal housemate sekaligus memperkenalkan mereka di istana berhantu beta nih ...


nih gambar beta bersama housemate semasa semester 1 dahulu ( julai - november 2008 ) ... elok ada 8 ketol kn ... haha ...

nama : ain a.k.a. cik pontianak
asal : benta , kuala lipis , pahang
status : sudah berpunya
umur : 21 ( masa jadi manusia , kalau ikut pontianak baper ribu tahun dah )
fakulti : akedemi pengajian bahasa
hubungan dengan beta : teman ranjang atas ( roommate )
social site : arena pontianak ... hihi
ain , semester depan stay dekat puncak x boleh ker ???


nama : nadzirah ( pernah dapat DEKAN )
asal : kota tinggi , johor
status : single and still available
umur : 20 tahun
fakulti : sains pengajian maklumat ( IS220 )
hubungan dengan beta : teman serumah
social site : friendster

nama : syidah a.k.a. chuzzle
asal : kota tinggi , johor ( kawan sekolah dengan nadzirah )
status : single tapi .....
umur : 21 tahun tapi pangai macam budak 12 tahun ... haha
fakulti : sains pengajian maklumat ( IS220 )
hubungan dengan beta : musuh ketat serumah ... hihi
social site : friendster

nama : zaty
asal : kajang , selangor
status : kepunyaan parentnya
umur : 21 tahun
fakulti : sains pengajian maklumat ( IS220 )
hubungan dengan beta : housemate cakap dia adinda beta ... naper tah
social site : so sial ... haha

nama : stacy
asal : serian , sarawak
status : ramai peminat sampai x tahu nak pilih
umur : 21 tahun
fakulti : sains pengajian maklumat ( IS220 )
hubungan dengan beta : rakan serumah merangkap hairstylist
social site : layan handphone lagi besh


nama : fifah a.k.a. kering
asal : ipoh , perak - 1 geng dengan beta
status : dah ada orang cop tapi leh jerk klu nk kenal
umur : 21 tahun
fakulti : akademi pengajian bahasa
hubungan dengan beta : rakan serumah merangkap ahli mesyuarat tingkap tetap
social site : myspace , friendster
dia ni ler yang nak pindah dari kolej tuh , kena duduk rumah sewa semester depan ...


Name : azie a.k.a cicak
asal : jempol , negeri sembilan
status : nak jadi menantu orang kelantan
umur : 21 tahun
fakulti : sains pengurusan maklumat ( IS220 )
hubungan dengan beta : serasi bersama ( beta selalu buli dia selain chuzzle )
social site : friendster , tagged
sedikit tambahan : baru serumah dengan kami semester nih , semester depan der gatal2 nak duduk dengan orang lain

name : seha
asal : banting , selangor ( pure jawa )
umur : 21 tahun
status : tak dapat dikenal pasti
fakulti : sains pengurusan maklumat ( IS220 )
hubungan dengan beta : beta dah 3 kali terjah umah beliau kat banting
social site : friendster
sedikit tambahan : beliau nih housemate kami masa semester 1 ... disebabkan semester 2 beliau dah jadi komander kesatria negara , makanya dia tinggal dengan komander2 ... but , our relationship still good ... she always come to our house if she feel boring and lonely ...

P/S : kawan datang dan pergi ... haih ... housemate beta sumer best
:princes:entry ini didekasikan untuk seseorang ... :princes:

7 comments:

_neo_ said...

tak penting kot diorg semua tu. yang penting gambar ko dan status ko hahahah aku nak tengok!! hahahahahah

aku tak pernah ade housemate.

sebab dunia aku dgn family jer.
ulang alik campus setiap hari adalah amalan mulia

aku said...

ehem3...
uhuks...

ghost_MaR said...

neo ...
itu ko blh tgk di tempat biasa lah ...
pecah lobang cik antoo klu kepoh kat sini ...
haha
ak nk ulang alik iph - shah alam , uiii !!!

aku ...
sakit tekak ker tgk kwn2 beta yg cun melecun nih ???hoho

░si lampu neon░ said...

aaaaaaarrrr taknak ar aku nak tgk gamba mashi yanglagi cun meletopzzzzzzzzzzzzzzzz dari housemate nyer..ala mashi jgn la segan2...meh sini aku ciom kooo muaaahhhhhhhh

ghost_MaR said...

mn leh ...

nnt ak YM ko URL yg ad muka ak ... hoho

Anonymous said...

The writer of masyithahrazali.blogspot.com has written a superior article. I got your point and there is nothing to argue about. It is like the following universal truth that you can not disagree with: Once someone has a piece of your heart, they will have that piece forever. I will be back.

job said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社