Sign by Dealighted - Black Friday Coupons

KrONi

Saturday, January 10, 2009

tomyam sabtu ...

:)) :)] ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( :-t b-( :-L x( =))

assalamualaykum ...

maaf sebab dah lama x update entry ... update pun secara autopublish ... korang tahukan kaedahnya bila tenet masih tak dapat di kolej ... nak tak nak kena jugak heret mr aswad untuk dibasuh otaknya ( update kaspersky selang 3 hari lah weyh ) ... beta heret aswad ke library ... tak boleh nak cerita banyak2 ... ada sedikit gambar untuk tatapan korang sumer ... maaflah kalau kualiti tak berapa cantik sebab gambo2 nih ditangkap menggunakan kamera h/p housemate ... kamera penaja ilang ... mana ntah beliau letak ...

beta masak tomyam ...

lepak mana2 jerk yang beta suka selepas wat projek ... lokasi : bawah meja study ain ... hahah ...

dah habis wat projek , kenalah kemas2 kan ... terpaksa susun atas lantai sebab perabot terhad ... sebab utama kena susun kat bawah ialah ( sila lihat gambar akhir ) ...


3 comments:

ubey said...

haahah. mashi! sodap ye tomyam hangus ko

ghost_MaR said...

ubey ...
dengki !!!
mn ada hangus ...
lagi sodap adalah ...
masak pki ricecooker tuh ...
hehehe ...
tak sangka kawan aku jilat pinggan lepas makan ...
x ker sedap namanya tuh ...

resepi :
sayur campur Rm2
perencah tomyam maggi RM0.70
udang sederhana Rm3++ ( 11 ekor udang )
sambal tumis ikan bilis yang pedas gedabak
bawang besar sebijik ( hiris )

tomyam mmg sodap , pedas babeng sampai meleleh hingus ... kahkahkah

job said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社