Sign by Dealighted - Black Friday Coupons

KrONi

Friday, January 2, 2009

library ?????

:)) :)] ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} ~x( :-t b-( :-L x( =))

URGENT ENTRY !!!

"ANA" nak minta pendapat korang sumer tentang digital library @ library yang pengurusan der cukup cun ... kalau boleh , library tuh hendaklah jenis academic library ( Perpustakaan Unversiti ) @ Public library ... sekitar selangor , KL , melaka & negeri sembilan ... fenin weyh ... hari pertama kuliah , dh bg assignment ... zalim tol ... wakakak ... cadang tolong cadang tolong cadang tolong cadang ... ada idea ??? sila sumbat kt kotak komen eyh ... laju gila taip nih ... huhu ... memang urgent

9 comments:

_neo_ said...

weh aku suka kalau library ade :

1. sudut belajar kendiri.(meja berseorangan / kumpulan) (setiap meja kene ade plug)

2. air conditioner udara yang bersih dan nyaman

3.tempat letak buku yang besar, dan godang

4. OPAC - system pencarian buku di komputer

5. fotostat servis dalam library

6. computer berinternet dan wireless net

7. dibuka dari 6 pagi hingga 2 pagi!!!!!!so bile2 mase aku nak trun lib, dia tetap bukak

8. beg dan harta benda yang lain dibenarkan bawak masuk lib..leceh la nak tinggalkan beg kat luar..

9. buku yang boleh dipinjam boleh melibihi 20 buah. hahaha



lagi ape ek?? nanti kalau aku terpk,aku tambah lagi

Sunshine in the morning said...

huhu..
library tompat den..
aiseyh..dlm renovation je..

huhu..
da start ade assgmnet..
pas nh gilaran hamba pulak..
huhu

ghost_MaR said...

neo ...
tlg ler cadang library mn yg best ...
adeh lh ko nih ...
library U ak leh pinjam 20 bijik buku ...

sunshine in the morning ...
ko U mn erk??? hehe ...
klu UKM tlg jgn cadang kn ...
classmate ak kata x sesuwai ...
heheh

ad lg cadangan x ????

ubey said...

http://www.utp.edu.my/irc-new/facilities.php

try buka link diatas. kot2 ad idea. hehe

_neo_ said...

hey NATIONAL LIBRARY okay ape? semua ade kat sane...best!

ghost_MaR said...

ubey ...pomot company nampak ... kn ak dh ckp prk x der dlm senarai ... selangor , KL , Melaka & Negeri 9 jer yg akn d'p'timbangkan ... heheh ... Cik antoo x kn m'jelma d'UTP selagi ubey ad ... hohoho

neo ... national library utk lawatan lain ...

me kaseh kpd sesaper yg sudi share idea ... klu ad , leh ler kasi lg ...

Sunshine in the morning said...

huhu..
ak kat unisel je..

aljuhr said...

library UIA....hehe

ghost_MaR said...

Sunshine in the morning ...
Unisel ???
wahaha ...
ak kt puncak perdana , shah alam ...
citer beriyer jerk ...
mcm nk jumpa ... muahahah

aljuhr ...
library UIA betul2 bagus ke dr segi p'urusan & servis ???